Friday, December 24, 2010

Aku Tidak Statik ,Aku Seorang Mekanik

Hai,selamat berkenalan,
kita akan berkawan selama satu semester,
5 bulan kita akan selalu bersama,
marilah berkawan dengan aku,
kita berkawan satu persatu,
aku seorang,kamu berlapan,

jangan kecewakanku lagi,
sepertimana mereka bertujuh,
kecewakanku pada semester lalu,
mekanisma otakku semakin laju,
sebagaimana mekanisma hidupku,
tujuh lalu,lapan datang.

Satu , Ukur Binaan 1
Dua , Rekabentuk Struktur
Tiga , Teknologi Binaan 2
Empat , Kemudahan Bangunan 2
Lima , Prinsip Pengurusan
Enam , Bahasa Inggeris Untuk Komunikasi
Tujuh , Tamadun Islam dan Tamadun Asia
Lapan , Tae Kwon Do 1

Aku kontroversi......Hahaha.


Otak berjalan,jangan statik.


(p/s:satu ,dua ,tiga ,empat ,lima ,enam ,tujuh ,lapan......)

1 comment:

miranOno~~~~ said...

wahai kamu berlima dari lapan yg kat atas sana..kawan elok2 ngan saya jugak yea..hehe...selamat berkenalan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...